Dostawa

Wysyłka i zwroty

WYSYŁKA

1. Zamówienia realizowane przez POCZTĘ POLSKĄ złożone i opłacone do g. 9.00 standardowo są wysyłane tego samego dnia roboczego, zamówienia realizowaneKURIEREM / POBRANIEM złożone do g. 12.00 również wysyłamy tego samego dnia roboczego.

2. W przypadku wykrycia wady towaru i konieczności wymiany na drugi egzemplarz wysyłka może się opóźnić.

3. O nadaniu przesyłki klient jest informowany mailem.

4. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej.

5. Za ewentualne opóźnienia w dostawie nie odpowiadamy.

6. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.